Prijs voor mijn diensten

3 prijsformules voor mijn diensten

Ik werk met drie formules. De SEO 5 is een aanrader en biedt de beste verhouding prijs-kwaliteit. Waarom “5” teksten? Die geven je een vlotte start door in één keer 5 keywords uit te werken in uitstekende content voor de indexering van je website. Bovendien zijn er geen verrassingen: de prijs ligt immers vast.

Basic 1 is de basisformule voor als je minder dan vier teksten nodig hebt. Vanaf 4 teksten is SEO5 interessanter en voordeliger. Unlimited kies je voor grotere projecten die over een langere tijd gespreid zijn.

Basic 1

  • € 75 (€ 50 vanaf 3e tekst)
  • 1 blog of webpagina
    • keuze keyword
    • + SEO
    • + research
  • 1 revisie
Basic 1 prijs
Basic 1

SEO 5

  • € 250 (vaste prijs)
  • 5 blogs of webpagina’s
    • + keyword search
    • + SEO
    • + research
  • 2 revisies
SEO 5 prijs
SEO 5

Unlimited

  • projectprijs
  • project
    • + keyword search
    • + SEO
    • + research
  • revisies
unlimited prijs
Unlimited

Wat krijg je voor de prijs die je betaalt?

Elke samenwerking verloopt volgens volgende stappen. Of je nu kiest voor Basic 1, SEO 5 of Unlimited, het proces is hetzelfde. En dus ook de aandacht die je krijgt.

We beginnen met een eerste contact waarin je me je verhaal vertelt. Dat kan telefonisch, via mail, via videochat of ik kom eens langs. In zo’n gesprek maken we afspraken die we nadien vastleggen.

Op die eerste ontmoeting maak je je wensen kenbaar en lever je materiaal aan. Hoe beter dat materiaal, hoe sneller ik aan de slag kan. Een goede inhoudelijke briefing drukt je kosten.

Daarna ga ik voor je aan de slag. Eerst met research, daarna met schrijfwerk.

Bij elke tekst krijg je de kans om na te lezen en een aanpassing (revisie) te vragen. Zo’n aanpassing doe ik met plezier. Ben ik het er niet mee eens, dan hoor je dat ook. Stilaan krijgt de definitieve versie vorm.

Ten slotte volgen de integratie in je website en de publicatie. Belangrijk daarbij zijn de interne en externe links. Meestal doet je webmaster de publicatie, maar ik lever de teksten kant en klaar aan met uitstekende suggesties.

Het proces inkorten? De prijs drukken?

Soms zijn de stappen in de samenwerking kort. Na een goede inhoudelijke briefing is dat logisch. Ik kan sneller aan de slag en dat drukt de kosten.

Maar soms worden stappen overgeslagen. Dat is een vraag naar minder kwaliteitsvolle begeleiding en het heeft jammer genoeg een weerslag op de kwaliteit van je teksten. De tekst is dan meestal wel oké, maar niet top.

Vergelijk het met een taart zonder versiering: ze is eetbaar en misschien wel smakelijk als snack in de namiddag. Maar voor een groot feest zou je ze niet gebruiken. Content die alleen maar goed is, heeft ook zo’n effect van een namiddagsnack. Content die ’top’ is, geeft je zoveel meer.

Vandaar dat ik aanraad om alle stappen te doorlopen. Naarmate zoekmachines slimmer worden, weegt het belang van een goede, tijdloze tekst zwaarder door. Ga dus steeds voor top en tijdloos. Zonder twijfel de beste keuze.

sweet tart with fresh fruit

Geen prijs per woord

Ik schrijf niet aan een prijs per woord. Over de kritiek op schrijven per woord schreef ik een blog: Ben je een broodschrijver?

Thema: Baskerville 2 door Anders Noren.

Omhoog ↑